מזון טבעי לכלב שלכם – הכי בריא!

אנשים רבים בוחרים לעבור לאוכל אמיתי וטבעי עבור הכלבים שלהם, מאשר להאכיל אותם באוכל מעובד. למען האמת, יש מלא יתרונות לאוכל אמיתי וטבעי, שמגיע באמת מהטבע, ולא ממעבדה שמייצרת את המזון ומכניסה אליו גם כל מיני חומרים שלא מטיבים עם הכלב שלכם.

יכול מאוד להיות שאם הגעתם לכתבה הזו, אתם מתעניינים בנוגע למעבר של הכלב שלכם למזון טבעי, אך מן הסתם אתם חוששים כי זה באמת נראה עניין מורכב.

הריי יש יותר נוח ונעים מאשר ללכת לחנות החיות ופשוט לקנות אוכל? אז נכון, הדרך הקלה היא זו, אבל ברגע שמתחילים עם אוכל טבעי, מבינים שקודם כל אתם חוסכים הרבה כסף ודבר שני אתם משפרים משמעותית את הבריאות של הכלב שלכם

אז החזיקו את ידנו ונצא ביחד למסע!

חשוב מאוד - לשמור על תזונה טבעית מאוזנת

תמיד זיכרו, שאבני המזון החשובים ביותר עבור הכלב שלכם, הם חלבון ושומן. כלבים הם טורפים והם אוכלים בשר, לכן חשוב להאכיל אותם בבשר, שהוא לא רזה, עם יחס שומן של בערך 20% מסך הנצח, אותו בשר שאפשר לקנות מקצבייה או מהסופר מרקט המקומי.

חלבון ושומן

כשאתם קונים לכלב שלכם בשר טרי, אתם בעצם מספקים לו חלבון עם חומצות האמינו החיוניות,

שתורמות לאנרגיה של הכלב שלכם, אבל הכי חשוב, הן חשובות לגדילה והתפתחות השרירים של הכלב,

וזה רק קצה הקרחון, למעשה לחלבונים יש עוד תפקידים כמו ייצור אנזימים שאחראים לתפקוד מטבולי תקין

שומן הוא מרכיב חשוב מאוד לכלבים, והוא מהווה מקור אנרגיה איכותי ועשיר בקלוריות שבהן הכלב שלכם ישתמש עבור הוצאת האנרגיה שלו.

כמובן שבכל הנוגע לשומן, לא צריך להגזים, ואתם תמיד צריכים לשים לב למשקל הכלב שלכם שהוא לא עודף.

אבל באופן כללי שומן הוא מזין בריא וחשוב עבור הכלב שלכם לא רק למטרות אנרגיה, אלא לתהליכים פיזיים חשובים שמתרחשים בגוף הכלב שלכם, כמו למשל ייצור הורמונים וויטמינים שמבסיסים בשומן.

לסיכום

לתת לכלב שלכם מזון טבעי זה דבר מבורך ביותר. עדיף להימנע כמה שיותר ממזונות מעובדים.

עם זאת, זה דורש קצת יותר התעסקות ומי שאין לו את הזמן הזה, יכול פשוט לקנות מזון טבעי של חברות כמו האו ומיאו לכלבים, שמייצרות מזון טבעי לכלבים.

זה יכול להיות קצת יותר יקר, אבל זה חוסך לכם את הזמן של ההתעסקות, ואתם גם יכולים להיות בטוחים שהמזון כולל בתוכו את כל מה שהכלב שלכם צריך.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו